pondelok 18. mája 2015

Motýľová pohľadnica

Dnes je pre vás pripravený krásny scrapbookingový foto tutorial na výrobu motýľovej pohladnice.


Inšpiráciu som našla na Slovenskej webstránke scrapper.sk , kde práve prebieha májová challenge. 
Nedalo mi a prihlásila som sa!  Tu nájdete celé zadanie súťaže. 
Ja som použila bakers twine, motýľa, kamienky, washi pásky, kvetinovú pečiatku a modrú farbu. 




Pripravíme si : 




Foto postup :

Vystrihneme modrý vzorový papier, tak aby bol o niečo menší ako rozmer karty. Môj ná približne 9 x 13.5cm.

Červeným atramentom opečiatkujeme kraje panela, na spodnú časť nalepíme tmavomodrý vzorový papier.

Nalepíme Washi pásky a čiernou atramentovou poduškou zafarbíme lemy panela.

Pomocou  vyrezávacieho strojčeka a kovových šablón Cuttlebug vyrežeme motýle. Jeden z bledomodrého a druhý z ružového vzorovaného papiera.

Na veľkého motýľa použijeme vzorový embossing folder. Vytlačíme tak krásny štvorčekový vzor.

Modrý panel obšijeme dookola bielou niťou. Môžeme použiť aj šijací stroj alebo biele gelové pero.

Opečiatkujeme "hello" a "friend" čiernym atramentom, tak ako vidíme na obrázku.

Omotáme špagátik (bakers twine) a zaviažeme na pevnú mašličku. Vystrihneme opečiatkované slovo "friend" z bieleho papiera a červenou atramentovou poduškou zafarbíme dookola.

Celý panel nalepíme na bielu kartu. Použijeme silnú obojstrannú lepiacu pásku, prípadne silné lepidlo.

Navrstvíme na seba pripravených motýľov a ozdobíme modrými samolepiacimi kamienkami.


Dúfam, že ste sa inšpirovali mojou pohľadnicou a skúsite aj vy vytvoriť niečo nádherné z papiera. 
Veľmi sa na vás opäť teším. 

Na budúce mám pripravený úžasný tutorial ako z obyčajných tenisiek vytvoriť módne skvosty!

krásny deň želá

Zuzka

1 komentár: