pondelok 29. júna 2015

Kojenecké fľašky

Taaak a je tu ďaľší pondelok a s ním aj nový začiatok týždňa. Ako ste prežili vikend? Dúfam, že v pohode a pokoji. Našli ste si čas na tvorenie? Ja áno. Mám pre vás pripravený projekt ako ozdobiť balíček pre známych, ktorým sa práve narodilo bábätko. 




Pre chlapčeka.

Pre dievčatko.


Budeme potrebovať : 

biely tvrdý výkres, ružový a bledomodrý tvrdý papier, pečiatky, béžový, ružový a čierny atrament, dierkovač, hnedá kovová priechodka, čipka, stužka, špagátik, penová lepiaca poduška, ceruzka, nožnice a maketa kojeneckej flašky


Postup :



Ako prvé si vytlačíme na tlačiarni moju maketu kojeneckej fľašky. Kliknite na obrázok, uložte si ho a tlačte.

Maketu obkreslíme na tvrdý biely výkres a vystrihneme, závit fľašky obkreslíme osobitne na farebný papier buď ružový alebo bledomodrý podľa pohlavia babätka.

Béžovým atramentom opečiatkujeme fľašku. Postupujeme od spodu k vrchu, pričom vrch ( dudlík ) prekryjeme bielym papierom.

Fľaška bude vyzerať ako na obrázku. 

Po odokrytí bieleho papiera dudlík zostane čistý bez opečiatkovania. 

Ja som celý proces zopakovala aj s druhou fľaškou.

Potom si pripravíme ružový a bledomodrý atrament a oatramentujeme po obvode. Dudlík celý.

Čiernym atramentom vytlačíme nápisy a bociana. Ak nemáme pečiatky, kľudne môžeme napísať aj čiernou fixkou.

Na opak závitu penovú podušku, ktorá nám vytvorí 3D effekt. Fľaška bude vyzerať ako ozajstná. 

Potom nalepíme pásik bavlnenej čipky.

Dokončíme osadením hnedej kovovej priechodky. Ak nemáme dierkovač a priechodky, nič sa nedeje, vystrihneme dierku nožnicami.

Taak a už len špagátik, stužka a môžeme zdobiť balíčky. 


Dúfam, že som vás trošku inšpirovala. Maketu fľašky som zmajstrovala ja. Kľudne si ju vytlačte, zmenšite, zväčšite podľa toho na aký projekt sa vám bude hodiť.

Krásny dník želá


ZUZKA





   

1 komentár:

  1. Milý nápad :-) Môže byť z toho aj pekný pozdrav, oznamko pre budúcich starých rodičov :-)

    OdpovedaťOdstrániť