utorok 23. júna 2015

Pani učiteľke z lásky

Prázdniny školákom klopú na dvere! Konečne dva mesiace voľna! Brány škôl sa zatvoria, utíchnu triedy, chodby a ihriská. 
Prichystali ste nejaké pekné poďakovanie pani učiteľke? Chcete sa inšpirovať? Pred pár rokmi ma poprosili rodičia jednej triedy aby som vymyslela niečo originálne s použitím spoločnej fotografie pre ich triedne pani učiteľky. Rozmýšľala som a tu je čo ma napadlo :


Originálne blahoželanie s poďakovaním.

Na výrobu som použila rozličné zvyšky vzorových papierov, spoločnú fotografiu. Školský rok som vytlačila doma na farebnej tlačiarni.

Ručne obšila lemy ružovou niťou a ozdobila fotku všelijakými ozdôbkami.


Nalepila penové písmenká s poďakovaním, pridala mašličku zo sponky a papierove ružičky.


Blahoželanie som robila dvojmo pre dve pani učiteľky. Pri rozlúčke plakali od dojatia. 



Chystáte aj vy niečo originálne? Dajte vedieť, teším sa na skoré stretnutie s vami.


ZUZKA




   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára